Halaman

Selasa, 12 Oktober 2010

Update Kimi & Dhia







Kimi-

- Kimi dah boleh counting 1-50 in English. Bile aku suruh mengira dalam BM, die cakap, Mamiiiii, teacher abang ajar English jeeeeee...(Bukan berlagak tp aku risau sebenarnya, takut anak aku KEKWAT pulak kan? tp, siyes, kat school die, BM agak dipinggirkan. So, disebabkan itu, aku ngan Rin dh pun anta borang Prasekolah kat Jalan 3, BBB. doa2kanla dapat ye!)

- tulisan pun dah kemas. dah tulis atas garisan.

- dah pandai mewarna ngan kreatif. dan bole dikatakan, ari2 aku tgk die mewarna.

- die dah bole mengeja. Mane ayat yang die tau, die baca je terus. Alhamdulilah.

- pandai kemas barang-barang. Tp, die kemas sambil mulut die mengomel la sbb adik die lenggang kangkung je mentedarah!Sabau jelah.

- sangat pandai MELAWA. bile die pakai baju atau jeans yang die suke, die akan tanye sume orang, ABANG HENSEM X? Sampai kering air liur nak menjawab.

Dhia

- budak ni selain die SUKE MAKAN, die pun suke MELARAM macam abang die jugak. Sumenye harus la PINK.

- suka cari gado ngan abang die. ADE BRANNNI?

- suke menyanyi, ko bagi je lah ape lagu, die mesti nyanyi punya. huuhuhuuu...

- die pun suke aksi mengedik macam aku gak, suke amik gambar....

PERANGAI NEGATIF dorang ni...hish!!toksah lahai!!kang darah tinggi lak aku!!

Apepun..budak berdua ni la pengarang jantung hati aku.....Mami doakan segala-galanya baik untuk anakanda berdua...Insyaallahh!!

Tiada ulasan: