Halaman

Jumaat, 11 Februari 2011

Mami...Dhia cakit peyot!!!

Pagi tadi, Dhia bangun tido terus kate nak poo-poo. Dh selesai, mcm die poo-poo cair. X pelah. Bagi susu. Selalunye sebotol penuh tu. kejap je die minum. Rupenye Dhia x selesa. Sakit perut pulak terus muntah!!! Aku dh siap2 nak pegi keje, terencat lah kejap nak mengerjakan Dhia. Sementara nk tunggu klinik bukak, byk kali juga Dhia poo-poo, cair semuanye. Last2 x leh jadi, kene bawak klinik jugak b4 melarat. Aku dah serik time Kimi kene dulu,melepek terus.
Pic neh dh sudah jumpe doc. Mama ade masakkan bubo nasi. Dhia x lalu nak makan. Makan je muntah balik. Bagi ubat pun muntah, x pasal2 kene muntah kat suar keje Tokjang. Sudahnye aku amik EL, bawak Dhia balik umah. Sampai umah die nak poo-poo lagi. Last2 die baring n aku bg dia minum susu tp aku cairkan la susu tu. Bagi makan ubat tahan muntah n tahan cirit. Sambil tgk TV terus tertido....
Harap2 Dhia cepatlah sembuh. Sian Mami tgk Dhia x sihat mcm neh. Lain sangat...Cepat sembuh ye peepod Mami neh. Mami sayang Dhia.

Tiada ulasan: