Halaman

Selasa, 15 Februari 2011

Birthday lagikk!!

Dah macam sampaikan ucapan birthday pulak dah blog aku neh kan? Bulan Februari neh, ramai pulak yang menyambut birthday. Rase2 aku dh 3 orang kot bulan neh. Agaknyelah, tu lom kire kengkawan lagi kan?
Ok, sempena kite menyambut hari Maulidur Rasul ari neh, ade juga yang menyambut besday nye yang elok pulak tiba ari coti2 neh kan? Salah sorangnye, biras aku neh, dak Ira. Punye la payah aku cari pic die neh, dalam album aku, lagi la tak ade kan? Yelah, die bukan macam aku, gile camera. So, ni aje pic yang aku leh tibai kat FB die. Huahuahuahua..
Anyway, happy birthday Ira dan selamat berpantang walaupun aku nengok ko neh mcm dah x pantang je dah? heheheheheh...layannnn!!!
Ira n Damia n Aqil. (orang utan kat belakang tu x termasuk yee!!)

Tiada ulasan: