Halaman

Khamis, 17 Februari 2011

Kek~~bukan utk dijual!

2 bijik kek coklat dan sebijik kek marble.
Merembes ke x merembes nengok kek neh? Aku dok ulang tayang tgk kek neh kt FB, terus mcm mengidam mcm orang mengandung kerbau. 3 biji kek neh dibuat oleh makcik. Kenapa aku cakap bukan utk dijual sbb bukan stakat x dijual malah nak makan pun sipi2 je neh! hahahahah...Makcik aku buat utk anak2 n cucu die makan sambil celebrate besday cucu dia Dyna. Korang mampu nak buat 3 biji kek skali gus? 2 biji dibakar, sebijik lagi dikukus. Kalau aku yang masak neh, ngan2 aku-aku skali kene kukus kot? hahahahahah.. X mampu aku buat kek neh selain x de kemahiran n MALAS!!!
Aku ade sorang lagi makcik yang pakar wat kek2 neh. Adik beradik pompuan mak aku, bab masak2 atau buat2 kuih raye ke, kek ke, memang terrorr!! Cuma tinggal mak ngan ibu aku je yang dah x lalu buat kuih2 raye atau kek neh. Yelah, tenaga dh kurang, tenaga bantuan pulak malehhh!!! Hihihihihi...


Haa..neh la makcik aku yang buat 3 biji kek tu.


Tiada ulasan: