Halaman

Jumaat, 25 Februari 2011

Perarakan Maulidur Rasul UKM

Besttt!! Semangat kali neh aku snap perarakan Maulidur Rasul UKM. Kali neh, banyak team yang pilih kaler UKM- Biru tapi ade banyak version biru lah. Boleh x aku cakap, BIRU Team FST lebih menyerlah? Huahuauauahu...

Harap2 kali neh leh jadi JUARA sebab b4 neh asyik dapat NAIB JUARA je... Riak pulakkk!!!

Ok, jom layan pic yang sempat aku snap!
Yang tengah2 tu, yang ala-ala masam kulit die...heheheheh..sori boss!!
Bos kitorang...hihihihi!!! Segak bergaya!

Ladies group!
Yang tunjuk peace kat atas tu si Qaseh Qistina aka Yan-t merangkap PA boss kitorang tadi. (Orang suruh berselawat, ko bantai men'peace' kat belakang kan?) Yang kat bawah tu plak, Kak Intan, opismate aku.
Semangat ko kak!!

Yang neh, team Mak Uda aku. Team dorang memang every color Kuning. Mak Uda aku yang no.4 dari depan. Lentik tetap menten!!
Dan sebahagian lagi dari team-team yang lain. Kaler baju dorang sume x kurang hebat dan cantik2. Apepun, syabas sumenye sebab KAKI MASIH KUAT untuk keliling satu UKM!!! Bravoooo!!!

Tiada ulasan: