Halaman

Isnin, 20 Disember 2010

Ada lagii...

Ok, result GA dh pun aku postkan entry sebelum neh. Untuk pengetahuan semua blogger2 yg join neh, aku menggunakan khidmat JURI yang sangat murah service nye tp JURI2 neh teruja gile bile disuruh mencabot 3 nama yang bertuah. Jurinye x lain x bukan ialah anak-anak aku sendiri SI KIMI dan SI DHIA. So, hasilnya dh pun korang ketahui pada entry sebelumnye. Tahniah pada pemenang!!!

Lepas dh cabot 3 nama. Aku suruh dorang cabot lagi 20 name. heheheheheh...aku x tulis pada entry GA akan ade hadiah saguhati untuk 20 nama yang terpilih...Saje je suprise! So, nama2 yang ade dalam senarai Top 20 neh, sila email kat aku Nama, Address dan No. Hp ke mummykimi_05@yahoo.com untuk menerima hadiah saguhati anda. Jangan lupe letak nama yang sama dalam list neh, kang gile pulak aku nak mencari sape punye email. Hadiahnya x la seberapa tp ikhlas dari aku MummyKD untuk Top 20 bloggers yang terpilih dan bertuah!!!!

1. ..::kinakOyu@mama'aDam'::.

2. Fana Flora

3. Rin

4. Mrs. K

5. AROL DSHW

6. miera momo chan

7. Huda
8. shekecik

9. tomatokering

10. *iZzaRa*

11. cikanna

12. Ogy

13. LyNn'Azlina

14. Cik Puan Akish

15. AZLiNa aZiZ

16. Ms sunsWeetz

17. nEa FleriDa/nIL

18. transfomed housewife

19. emma

20. annie


tahniah untuk Top 20 neh! jangan lupe email ye!! Hadiah x boleh bagitau, RAHSIAAA!!!!

16 ulasan:

Fana Flora berkata...

erh nama kita pun adalah. haha.. terharu. thanks mummy KD. nanti saya emelkan details..

utk 19 yang lain, werh dapat hadiah saguhati tau :DDD

Hot Mummy berkata...

hahahah..rezeki kan? terima la seadanya ye fana.

Unknown berkata...

err..sy pun ade yer :)
tqvm mommy kd..

Nea Flerida berkata...

waah. nama nil pon ada.

Alhamdulillah :) thannks sist...

Hana Kirana berkata...

tahniah wat yang berjaya

Cahayamylife berkata...

La..
top 20 pun tak tersenarai.
huu~
btw, congrats

Ibu Aqmar berkata...

wah..tahniah3..saya punya rezeki blom ade lagi..huhu

* iZzaRa * berkata...

thanx mummy KD...
nama sy tersenarai...
no 10..

da send emel td...

azlina aziz berkata...

Salam kak. Excited ni sebab nama saya ada. Tak sangka betul. Anyway, saya dah hantar emel. Nanti akak cek je la ya. Thanks kak :)

Congrats to all winners and 19 penerima saguhati yg lain. :)

Unknown berkata...

tahniah kpd smua yg menang :P

tomatokering berkata...

wahh ade tomatokering . ngee! mekasheh ;)

miera momo chan berkata...

alhamdulillah...xsangka menang saguhati...tahniah tuk pemenang-pemenang len....baru je check ni..tengs so much! suke sangat.. sy dh emailkan..;)
email:mieramomo@gmail.com

::Misz sunsWeetz:: berkata...

thankz Mummy KD
X sangka..
anyway
Ms Sunsweetz da anta detail2x kat email Mummy..Lau x dpt inform me ok=)
TQVM

cikanna berkata...

salam dan alhamdulillah..
terima kasih mummy KD..

saya dah email..

tq

transformed housewife berkata...

salam dear,

baru terperasan my name pun ada kat situ. Thanks. Baru e-mail details tadi. harap2 tak terlambat. huhu

cik puan akish berkata...

hoho..adelah name ai..

woot...tq judges!!!!

syg judges mommy KD neh...