Halaman

Sabtu, 11 Disember 2010

Aktiviti ari coti..

Kejap je dh ari Sabtu ek? Esok ahad lusa dah ari Isnin, koje balik..huhuhuh...pantas betul mase berlalu ek?

Memandangkan ari neh coti, budak2 neh nak mandi kat lua. Dh lame dh dorang neh x mandi kat lua, bukan aku x bagi tp tau jelah. Area Selangor ni Johan Denggi, so aku jarangla bagi dorang neh mandi kt lua. Tp, ari ni, cuaca pun ala-ala tilam spring, so aku bg jela dorang mandi kat lua, lagipun Papanye pun ade, leh tolong layan sementara aku nak berkungfu kat dapo.

Kolam mandi neh ntah berape kali beli dh. Kalo x boco, koyak! Last2 beli yang mcm neh. Senang x yah pump. Tebar jeee...itupun dh kusam dh nampaknye. X pelah, selagi leh pakai n selagi x sakit mate aku neh menengok, guna je la..

Antara pic yg sempat aku snap td. Sila ignore view kat belakang2 tu ek...hehehehehe...




p/s: Layannnnnnn,.....................

Tiada ulasan: