Halaman

Jumaat, 10 Disember 2010

Misi tergendala!

Dari seari ke seari aku dh bgtau kat Rin. Ade misi yang harus dilaksanakan sebelum nafsu2 serakah neh menurun lantas terus ke menepous! Memula nak pegi ari Rabu time lunch tp x jadi, aku g bantai makan roti ganja ngn Cenor. Esok Khamis nye pulak, aku kene ikot AJK lain2 g beli barang2 nak prepare untuk Dinner. Ari neh, pegi merendek ngan Cenor kat Body Shop je dh berejam. Skit pun x hengatt nak beli. Dah sampai umah dh meroyan!!!!
Rin kate xkan x de stok langsung. Ade lah stok tp aku ape pedulik kan? Kalo aku nak yang baru, aku nak lahhh!!! Nanti ko jugeekkk yang stim nengok aku kan? Huahuahuahuahuahua...


Ini lah misi yang tergendala tu...
coli merahhhh!!!cekci uuuu!!!

yang ni spende brand Avon. Tp, x lah aku nk beli yang neh sebb Cik Mah yang jual Avon neh, dh x jual lagi. So, aku cari la sok brand SCARLET RM10- 3 laiii....JIMATT!!!!

p/s: Eh, korang spende ngn coli korang brand ape? aku? ape2 pun bole, janji MUAT!!! huahuahuahuahua

NAK BELI SPENDE NGN COLI PUN KECOH KAN?

Tiada ulasan: