Halaman

Ahad, 19 Disember 2010

Nasi Arab Damsyik Seremban

Okayyyy!!! Cite pasal makan lagi. Kali ini kite makan bersuasanakan ala-ala negeri Arab. Chewaaahhh!!! Semalam pas jalan2 kat Tesco n JJ, cari port nak mengisi perut. Selera sangat tepat walaupun serombong mengganas gile babi!!! Mak uda bawak kitorang makan kat sini. Wehhhh!!! Ramai betul orang kat sini. Gambar di atas adalah ehsan Makcik Goog! Pic ade tp camera sudah dibawa lari oleh EX-Temenggungjugahhh!!!

Ini adalah view dalam kedai. Cantek kan? Kitorang dudukkat ujong tu sekali. Meja macam made from IKEA ek? Semalam, memang rezeki lah walaupun ramai orang, kitorang dapat gak duduk kat dalam neh. Orang2 beriman macam kitorang neh kan murah rezekiii!!! Sila muntah skang jugakkk!!!

Seee....the menu? Bukan bontot aku je besar dulang occay? Makan pun harus dalam dulanggg!!!! Nasi arab kat sini memang SESUWAI untuk orang berdiet macam aku. HUahuahuahuahuahua!!! Sebabnya? nasi die x berminyak dan ayamnya di panggang dalam periuk tanah. Ayamnya sangat lembut dan SEDAPPP!!! Tekak walaupun x sedap tp masih dapat rasa kesedapan ayam neh!!! Dalam mangkuk tu ade sos n yogurt. Dua2 pun sodapppp!!! Lagi satu nampak sejug air warne kuning tu? Haaaaa...itu air mangga yang fresssshhhhh tanpa bahan lain yang ditambah!!! Syahduuuu weiiii...dh la sodap!Pokat pulak tu jusss nya!!!!

p/s: kengkawan yang teringin nak makan kat sini, kedai die kat Seremban tapi taman ape aku tak tau. Tapi aku tau, jalan nak menghala ke kedai neh sangat lah dekat ngan umah arwah Along aku yang kat Taman Sri Siantan tuh. Tak pun, korang buat la macam aku...search kat Makcik Goog!!

Thanks to Mak uda yang sudi belanja kitorang kat cni tp yang x best nye, Pakjix de time neh. Rin pun kalau ade pun best gak walaupun die bukan penggemar nasi2 macam neh. Idop die NASI PUTIH je.....hehehehehehehhe....(terkutok plak!!)

Pic sebenar yang menunjukkan aku neh makan kat sane berserta pic yang mukan sembab n lebam, akan diuplod pada N3 akan datang!!! Bukti kono ado, kang orang x cayo lak kan? wakawakawakawaka....

Tiada ulasan: