Halaman

Rabu, 8 Disember 2010

Kejap je Dhia dah 3 tahon....




Alhamdulilah, arini 7 Disember 2010 bersamaan 1 Muharram. Dhia dh berumo 3 tahon. Papa dan Mami selalu mendoakan Dhia supaya menjadi anak yang solehah, menjadi kebanggaan Papa dan Mami, menjadi insan yang berguna dan x lupa pada Papa dan Mami serta abang kimi yang selalu menyakat Dhia.

Dhia, dr awal Mami mengandungkan Dhia sehingga Mami melahirkan Dhia dan membesarkan Dhia sehingga saat ini dan insyaallah pada masa2 yang mendatang, Mami nak Dhia tahu, Mami bangga mempunyai anak yang baik seperti Abang dan Dhia. Apa saje kekurangan atau kelebihan yang ada pada Dhia, Mami dengan lapang dada menerima semuanya. Malah Mami selalu mendoakan Dhia agar dijauhkan segala kemungkaran, kejahatan atau keburukan yang boleh memudaratkan kehidupan Dhia pada masa sekarang atau pada bila Mami sudah tiada disisi Dhia nanti. Mami nak Dhia tau, Mami seboleh-bolehnya mahu menjadi Mami yang sejati, Mami yang boleh melindungi anak2 Mami, Mami yang mampu memecahkan benteng kesusahan dan kesukaran yang menghalang anak2 Mami, Mami mahu mampu buat apa saja yang terbaik untuk anak2 Mami. Tapi, andaikata satu hari nanti Mami x lagi mampu dan hilang kudrat sebagai seorang Mami dan umat, Mami harap anak2 Mami xkan melupakan Mami walau sedetik waktu. Mami x mahu yang lain cuma Mami mahu anak2 Mami bersatu dan sentiasa ada disisi Mami saat Mami memerlukan seperti mana Abang dan Dhia mahukan Mami setiap waktu.

p/s: Tahon neh, x buat party. Semalam buat makan2 skit kat umah ayah. X jemput sesapa pun cuma adik beradik Rin je. Minta maaf ye jgn berkecil ati pulak ye. Memang x rancang nak buat party pun. Tunaikan request anak2 nak makan kek idaman.

4 ulasan:

Unknown berkata...

cntik kek..

hpy bufday to dhia..jd ank yg baik yaa

Hot Mummy berkata...

thanks ye shera.

ann @ hatiberbunga berkata...

cantiknya kek barbie tu..

HAPPY BIRTHDAY, DHIA!!

Hot Mummy berkata...

thank anti Ann.