Halaman

Rabu, 5 Januari 2011

Akhirnya aku SENYUM!!

Finally, aku ok balik sebab DIA...


Thanks abang sebab tetiba jadi sangat prihatin dan memahami. Dan aku sgt terkejut bile Rin juga stress ngan keadaan neh! Dia cakap die selalu terima SMS sebegini dan die tau aku x terima SMS yang same. Bayangkan betapa die STRESS memendam semua ini sorang2? Hanya kerana die mahu rahsiakan daripada aku? Sungguh aku sedih bile fikirkan die menanggung semuanya sorang diri demi kasih sayangnya pada semua orang? Die yang selalu memikirkan macam mane nak bagi orang2 yang die sayang gembira dan ini balasan yang die terima?

Aku dah luahkan semuanya kat Rin, betapa aku kecewa betapa aku sentap tentang ape yang berlaku. Tapi, kami mengambil kata sepakat, kita buat ape yang kite mampu, yang lain biarlah ape orang nak kate. JANJI, keluarga kami aman damai...Bukan mudah nak puaskan ati semua orang, memang kami x mampu!!! Selepas ini, kalau ade yang masih x puas hati dengan cara kami, terpulangla....Apepun SEMUANYA TETAP DIHATI KAMI...x sedikit pun kasih sayang kami kepada semuanya berkurangan malah bertambah-tambah lagi!!!

Tiada ulasan: