Halaman

Jumaat, 28 Januari 2011

Preepppp!!!Preeepppp!!

Dah hampir sebulan dah Kimi skolah. Baru minggu neh dapat uniform tp uniform keparat (korporat) je baru dapat, 2 lai tshirt lagi, belum dapat. Warnee? Pepellll!!! Aku tulis dalam borang size L, Cikgu die bagi size M? Bute huruf ke buta ABC? Aku tau lah dak Kimi tu kurus tp die TINGGGIIIIII okkkk!!! Aku x suke anak aku pakai sua senteng mcm tak siap neh! Hishhhh!!!!

Nak tgk Kimi?
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

Sori..hp cikai kan? Dah la cikai, rosak pulak tu. Neh nasib baik leh gune lak pepagi nehh!


Time aku skolah tadika dulu, x de pun uniform2 neh. Pakai baju bese je. Ari Jumaat pakai baju kurung. Hahahahah.....jam tu, aku layan skirt je. Huahuahuah!!! Dulu2 mana ade kes org culik budak ke, rogol budak ke. Jaman aku lom ade orang jahat lagiii!!!! Tadika aku tepi jalan jeee!! Gate pun kadang tutup kadang ternganga cam tu jeee!! Ade orang kesah???? Nan adoooo!!!

Makan kat Tadika aku dulu, huh!!jangan cakap lahhh!! Sarapan pagi roti canai, nasi lemak, makan tengahari lak, nasi BERLAUKK yee!! nak balik skolah lak, sental dulu bubo kacang ke, bubo gandom ke! Mak Auiiii!!! Mane aku x sihat duluu222~~

La neh, kalo kat Tadika lama Kimi dulu, makan roti krim jeeeee!!! Bayar beratus2, makan cekodok oren? Apakah? Tadika baru Kimi neh barula sememeh skit makanannya. Mee Kari, Nasi Lemak, Mee Sup, Bihun, Kuetiau.

Aku balik skolah jalan kaki yeee!!! Nak balik umah Atok aku kene tempoh jalan raya besar pastu lalu lak kebun getah. Umah Atok aku jauh terpencil kat ujong kebun. Mase tu aku bukan takut orang nak kidnap aku ke ape, aku takut LOMBUUU!!! Boleh? Huiiii!! Kalau ado lombu, memang pening pale aku pk, nak shortcut mane. Yelah, kang kene kejar dek LOMBU, baru ade akal ko!!! aku dh la Debab time tu, camno nak lari?

Huh, x sedar lak terbukak nostalgia lelama dulu...


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ha..ha..muntaz baca ni teringat memory lama kitakan..kalau nak pi rumah atuk dulu punyalah takut dgn lembu tu takut kena kejarkan..hahaha..tergelak sorang2 kat pc ni..