Halaman

Khamis, 20 Januari 2011

Hero-hero CSI

Korang sure slalu tgk CSI kan? Jaman2 aku anak dara dulu, memang x penah miss pun CSI neh. Paling aku suke CSI Miami lah. Leh tgk Horatio yang slow motion tapi cekap dan bijak tuh!! Heheheheeh...
La neh, dh kawin dh beranak pinak (Ceh!!Macam ramai je anak ek?), time nak tgk CSI tepat pada waktunye, adalah mustahil!! Sebabnye, berebut TV ngan budak2 neh skali ngan Papa die jugak. Last2 layan la CSI yang ulang tayang ntah keberapa kali. Nasib baek dapat la tgk episode yang baru2. Kalo x, tgk la yang lame-lame dulu.
My pevere hero CSI Miami. Horatio neh ramai peminat aku rase walaupun setiap langkah die slow motion tp kebijaksanaan die tu yang MANTOPP. Eh, die seksi jugak kan?

Hero kedua yang aku minat, Mac Taylor- CSI New York. Die aktif skit dari Horatio. Bijak sudah semestinye kan? Kalo tak, ko x jadi ketua la kan? Dalam CSI NY neh, aku kureng skit ngan Stella. Ntah nape ntah? Tp, siyes die mcm kerek skiiittt kan? huhuhuhuh...jeles tahap gaban!!

Ingat x die lagi? Die dh x de kan siri2 yang baru neh. Grissom CSI Vegas. Pendiam yang amat tp x ensem...boleh camtu? Hahahahahahah...

Digantikan dengan Prof. Ray Langston. Mamat neh memula dulu x tau ape pun, last2 die yang teror skang neh.
p/s: Aku terlepas CSI yang Back to Back tu. Astro buat time Krismas ari tuh. Rugi wehhh!!!! X de siaran ulangan ke?Cisss!!!!




1 ulasan:

puan nina berkata...

suke2..sy pun suke Horatio..hensem =p

jemput join ga sy http://puannina.blogspot.com/2011/01/my-birthday-giveaway.html