Halaman

Rabu, 19 Januari 2011

Ngangkung..

Esok cuti ek? Tapi, petang tadi aku dh menghilangkan diri. Malas punye pasal!!! b4 aku berperang ngan kertas soalan next month, ade baeiknye aku menghilangkan diri selagi mampu. Huahuahuahuahuahua....So, petang tadi, ngan jayenye, aku melepak2 kat diri kat umah tanpa gangguan!!! SOrgaaaaa...
Layan astro xde pulak cite yang best. time aku kat umah, xde pulak cite best2. Kalo time aku x de, laju je cite baru kua kan? Tekan punye tekan, aku order lah cite Nganngkung neh kat Astro First. Memula nak pilih cite Damping Malam, seramla pulak. Cite Aku Masih Dara, aku dh tgk kat wayang. Last2 amik cite seram x seram, kelakar la skit, Ngangkunggg!! Cite neh valid selama 2 ari ngan bayaran RM15++. so, tgklah cite neh sampai korang muntah. Astro First neh sesuai amik time cuti ari sabtu ahad. Boleh la layan kan?
Not bad lah cite neh, disamping kelakau2 die, ade pengajaran disebaliknya. Motif, bukan mudah nak cari duit untuk kesenangan idop. Kene rajin berusaha baru datang hasilnya. Cite Ngangkung neh, utk orang yang suka amik jalan shortcut untuk idop senang yang akhirnye memakan diri.
Pelakon sumenye, ok-oklah. Heronye si adik Zizie Ezzette, susah aku nak mengeja name adik die si Sam tu. Yang lain2, bolehlah.
p/s: Eh, korang dah tgk cite neh?


Tiada ulasan: