Halaman

Jumaat, 28 Januari 2011

Spaghetti Mushroom Soup

Hellloooo!!! td aku masak Spaghetti Mushroom Soup. Korang penah buat x? Sure la kann? Akceli, aku x penah cuba pun, disebabkan mlm neh Rin keje, so ade harapan la kami anak beranak makan spaghetti. Kalao Rin ade, die x gemooo!!
So, aku try je la kan. Sodap x sodap, belakang cite. Ini lah hasilnye, masih panas lagi dalam kuali.

Tengah menggelegak lagi nehhh...phewww!!!

Sudah siap dihidang, kaler sudah semestinye pucat kan? Dah mushroom soup namenye. Alhamdulilah, rasenye x mendukacitakan....hihihihihihi

Jemput makan sumeee!!!

Bahan-bahan yang aku guna:

Spaghetti (of coz la kan?)
1 tin mushroom soup
1 tin cendawan butang (ehsan akak sepupu aku.)
Daging cincang
Bawang merah + bawang putih- dihiris bole, ditumbok pun bole, ikot suke!
garam skit

Cara aku masak:

1. Goreng daging cincang sampai masak.
2. masukkan bawang merah+putih.
3. dah agak garing, masukkan mushroom soup.
4. kacau pastu tambah air. Ikot suke lah nak pekat ke cair.
5. Masukkan cendawan butang.
6. Perasakan garam.

SIAPP!!






Tiada ulasan: