Halaman

Isnin, 1 November 2010

Aku?

Ok, semalam, pakcik aku dr Seremban datang lepak kat umah sementara nak tggu time pegi umah orang kawin. Mak uda aku dh g dulu sebab die ORANG KUAT kat kenduri tu. Pas Zuho, pakcik aku dh gerak nak pegi, aku ngan Rin n Dhia pun folo lah skali. Ditambah ngan x de aktiviti memasak ari Ahad tu kan. Kimi pulak kat umah ayah.

PAs balik dari kenduri, pakcik aku sambong lepak lagi kat umah aku. Dorang layan lepak sampailah Mak uda aku balik dari kenduri tu. Pastu aku kol mama suruh datang lepak sini, kebetulan kat umah mama, Mami ngan Anti pun ade. So, dorang pun datang la skali. Tup2...Pak jang n mak jang pun datang jugak melepak kat umah aku. Wah!!!!! terase murah rezeki aku sefamily sbb ramai orang datang kat umah kami. HAhahahahahah.....dorang lepak2, minum2 n makan2 sambil bergosipan.

Menjelang nak Maghrib, Anti dh nak gerak balik Banting. Kenelahh balik awal sbb husband die x folo skali.Yang tinggal, langsung kitorang ajak pegi makan kat luar. Yelah, kat umah x ade apepun. Memula ingat nak makan kat Ani Sup Utara tp takut x memuaskan, kitorang tukar g OTWC. Motif? aku pun x tau, janji ssume orng puas ati.

Tp, persoalan aku dan Rin mampu ke tak nak membayar harga makanan dan minuman itu semua, adalah tanggungjawab aku. Jadi aku rase, tak perlu la risau aku ade duit ke x? Tujuan aku bukanlah riak setakat kat OTWC je kan? TAPI, tujuan utama adalah sebab aku IKHLAS dan aku mau semuanya HAPPY.....harap semuanya memahami dan tidak niat sekali nk menunjuk2 apatah lagi nak berlagak kaya macam ORANG LAIN tp semuanya kerana kegembiraan untuk semua yang disayangi.......

Terharu kerana masih ada yang sudi bertandang ke pondok buruk kami....hingga kami ilang kata2, ilang duka lara, pupus segala rase cuma yang tinggal hanya kenangan yang x akan dilupa....

Tiada ulasan: