Halaman

Selasa, 9 November 2010

Aku penah masak lerrr...

Tajok tu, nampak sangat ade orang x caye aku ni penah pegang kuali n piuk kan?

Itulah, kengkawan ramai pun bukan sume yang sekepala ngan kite kan? Bile dh x serumpun, mule le selidik sampai lua dalam kain kite ni kan? Pastu ade satu spesis kawan yg die ingat, die tu la kawan yang aku ade? Eh,eh,eh? Ingat muke aku x laku ke nak berkawan? Tapir tu kalo leh bercakap, die menggeletek2 nak berkawan ngan aku. Pesal lak tapir skali lagi jadi mangsa? Sian ko Tapir...

Ade sorang kawan aku ni, kawan mase kat IPB dulu. Die ni jarang ngontek aku tp kalo skali kontek, berjala2 persoalan aku kene jawab. X pelah, lame x borakkan? Tp, semalam ade satu soalan yang die tanye, Nape kat blog aku, xde pic aku masak? Die suruh aku amik pic aku tgh masak ke ape yang aku masak? Pastu die tanye, ko kat umah x penah masak ke? Sian laki ko, asyik makan kat kedai. Ewah,ewah, die tanye aku x penah masak? padahal aku baru masak roti nan kat kedai mamak warta tu. Ade die tau? Eh, die tau la kan? die dh bace blog aku ni....

Nah....ini buktinyeeee!!! Aku penah memasak!! Walaupun x setanding TOP CHEFF..tp laki aku puji aku ade kesungguhan nak memasak!!Cet!!! Podahhhhhh!!!



Ni baru skittt ekkkk.....kang aku letak bebanyak kang! Ko muntah pulak!!!

p/s: baru aku pasan, aku asyik masak lauk yg same ek? Eh! suke aku la, aku suke makan...ko suke? x suke?eh? ape aku kesah...bukan ko makan punnnn....ekekekekekeekek

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alahai..kwn aku ni biasa lah lin orang lain manalah tahu kita mcmanakan suami kita yg tahu kita cam ner nyer...ko letak banyak2 gambar ko masak atau ko tepek kat muka dia...he..he...

muntaz berkata...

lahai..kwn aku ni biasa lah lin orang lain manalah tahu kita mcmanakan suami kita yg tahu kita cam ner nyer...ko letak banyak2 gambar ko masak atau ko tepek kat muka dia...he..he...

ann @ hatiberbunga berkata...

hahahaha.. ntahnya!
takkan la tiap kali masak, nk kena amik gambar n tempek kt blog..
sskali, udah ler, kan? :P

Hot Mummy berkata...

betul kan ann? kang orang kate melampau pulak. hish, manusia2...