Halaman

Sabtu, 27 November 2010

Thanks ye...

Pagi tadi, tgh nak ready2 mandi, dapat kol dr tanggaci, die konfem nak datang tgk mama. Mama kan x sihat, pas satu2 penyakit datang. yelah, umo die pun dh berape. Pastu terus aku kol mama bgtau dorang nak datang. Rupenye Mama baru balik klinik, kene gastrik dari malam tadi. Hmmm...nape la tak kol aku, aku mane la tau kalau x bagi tau, sbb petang semalam mase aku amik bebudak neh, die ok je.

Dah selesai mandi, aku bersiap nak g beli makanan untuk dorang datang nanti. Mase nak orde Nasi Ayam, aku dapat sms dr oopismate, die bgtau ade akak steno kat fakulti dah meninggal dunia pagi tadi.Alfatihah... Oohhh...Dah membeli belah, terus gerak g mah mama. Sampai umah mama die tengah lipat kain. Die kate dah kurang skit tapi masih rase sakit.

Dalam kul 12 lebey, Tanggaci sampai satu family ngan Mama die. Layan2 borak sampai kul 3 lebey. Tanggaci ade jual tudung Aida Khalida, aku sempatlah rembat 2 lai. Hahahhaha...kemaruk betol nak melawa skang!!! Eh, lawa ke aku neh? Huhuhuhuh


Ni la Wanma @ Makteh ngan Fitri, husband Tanggaci.


Yang ni la tanggaci n anak die, Rayyan @ GIant @ Lion...hahhahaha

Thanks ye korang sebb sudi datang tengok mama.

Pas dorang neh balik, ujan lebat la pulak. X leh nak pegi mane2. Mama pun x sihat, laki den pun oustation. So, jawapannye..sila lah menjalar2kan badan anda di depan tv terus kua air basi....hahahahhaha

Tiada ulasan: