Halaman

Ahad, 28 November 2010

Dapat hadiah lagi!!

Hari ni dah janji ngan bebudak2 neh, nak belikan pinggan mangkuk Otomen ngan Barbie Doll. Janji je lah, Sampai Alamanda nanti, mesti beli barang yang x de kene mengena ngan request dorang. Hmm...

Mama pun berhajat nak beli vaccum kat SenHeng. Alang2 dh kuar umah, kua lah jauh skit kan? Ke Alamanda lah jawapannya. Mama pun baru sihat, bagi die hirup udara segar skit. Heheheheh....mane datanglah udara segar kat Bangi neh kan?

Bila dah sampai, haruslah permintaan anak2 neh didulukan, karang dibuat nye aksi Kuntou kat tengah2 Alamanda tu kan, abes muka aku masuk video Youtube. Hishhhh!!
Dah selesai, pegi isi perut dulu. Baru lah ke Senheng. Mama layan la sensorang nak cari vaccum die, aku ngan troli masuk kedai tu. hahahahahah..orang kedai tu pandang semacam je kat aku, ropenye NO TROLLEY ek kat kedai tu...Ape aku pedulik!

Pastu Mama belikan aku sesuatu, wahhhhh!!!! best!best!Aku ade 3 benda nakkan dalam kedai tu tp takkan aku nak suruh mama belikan sume kan? Hehheehhe..aku pilih satu je lah. Mama aku neh, bab duit memang die x berkira orangnye. Bukan kali neh je die belikan untuk aku, rasenye dh macam2 die belikan. Last yang die belikan untuk Baju Raye yang boleh tahan jugak regenye!!!Aku pun sampai nek segan dh. Yelah,orang boleh la cakap sebab aku neh anak tunggal die sorang je. Tp, takkan sume nak harap die belikan? Lainla kalau die sendiri nakbagi aku kan? Gunung Banang aku tadahkan? Eh? ape motif pulak Gunung Banang neh?Nak tau ape yang mama beli kan untuk aku? heheheheh..benda bese je tp cukup bermakna untuk aku yang baru nak kumpol2 barang neh...Hehehehehhe
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
TARAAAAAAA!!!!

Multipurpose Cooker cap Pensonic.

Best ke ade benda neh? Pada aku best la kan, korang aku tak tau lah. Hehehehehe...Bulan neh bulan rezeki betol lah, ari tu dapat set cawan, pastu dapat neh pulak...hehehehhe Besday aku Januari, lambat lagi tp dh mcm2 hadiah aku dapat. Alhamdulilah dan terima kasih!!!

Thanks mama!

1 ulasan:

ekinashikin berkata...

bestnya...
boleh la msk best2 pas ni..hihi