Halaman

Sabtu, 20 November 2010

Blog aku nehh...

Mule la tu kan? Nak merepek petang2 buta neh.

Blog aku neh kan? Blog aku la kan? So ape la punye manusia neh? Sukati aku le nak cite ape pon kat dalam neh, dh namenye BLOG MUMMYKD. Ade ke tulis kat atas tu BLOGAYAM, BLOGKUDA,BLOGBERUANG? x pun, BLOGBABUN? Eh, menambah lagi tuhh!!

Tp, untuk pengetahuan korang la yang rajin baca blog aku neh, blogger2 yang baek mcm aku neh, aku tak kesah lah sebb dorang baek kan? Mcm aku...hehehehehe. Ni aku nak sound sikit pada blogger ataupun x blogger skali pun, BACE AJE LAH. Tp, toksah la pastu ko konon2 tauu sume kesah idop/rumahtangga aku luar n dalam. Untuk pengetahuan sume jugak, walaupun ntah ye ntah tidak ade orang bace blog aku neh, TAK SEMUA RAHSIA AKU, AKU BANTAI TULIS KAT DALAM NEH....akal ada ka?

Inilah mentaliti separuh orang, tak kira tua ke muda ke. Bile aku mencarot/menjiban (apekah itiew?) kat sini, dh JUDGE aku mcm-mcm. Padahal bukan penah tido skatil pun apatah lagi makan sepinggan. Tp, aku memang makan sepinggan aku sorang je lah!
X kenal aku, toksah la banyak bunyik. Kan aku dah cakap, x suka janganlah baca n singgah kat sini. Blog aku neh, untuk orang yang suke2 je. Mcm tu gak aku blogwalking kat blog orang, RILEKS je aku? Heheheheheheh.....

Untuk sume blogger2 dan yang x berstatus blogger, marilah kite beraman dan damai. Toksah fitnah menfitnah, reka2 cite, tak baek! Tuhan marah...tp, kalau dh korang memang dilahirkan begitu? Ade aku kesah?

Meh, aku letak sIGn skit....
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

Tiada ulasan: