Halaman

Isnin, 15 November 2010

Adoiii!!! Tekak mengada-ngada pulak!

Alalalalalalala..tekak buat hal la pulak!
Mengada-ngada pulak nak makan macam-macam. Eh, aku x mengandung lah! Heheheheheheh....Jangan salah sangka!

Kesahnye cenggini:

1. Bulan November ni, besday opismate aku, Kak Nyonya n nak buat sekali ngan besday boy si farhan yang dah lepas bulan September ari tu. So, pagi neh, cite2 la pasal kek. Tu yang tetiba meroyan nak makan kek pulak. Bile blogwalking, terbace pulak blog Mama Iman walahaiiii! die pulak buat kek!!! Tapi aku teringin makan kek yang kat bawah nii....
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

Kek Marble!! Syok nye kalau dapat makan panas2!!! Syahdu sehhh!!

2. Pastu kesah kawan aku ni Shazlina balik kg hubby die kat BP. Teringat lak kat benda ni...Woooooohaiiii!! lame dh x makan... Ina, belikan aku nehhhhh!!!!
`
`
`
`
`
`
`
``
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

Pisang salai!!!

p/s: naseb x mengandung kan? kalo mengandung mcm mane? sape kah mangsa yang akan aku paksa buatkan makanan neh semua?

Tiada ulasan: